Svamp plockning!

Hejsan! :)

I morgon är det fredag det känns skönt, den som väcker mig på lördag morgon kan se sig om i världen efter ett fint gömställe för den lär bli lite smått misshandlad!

Har varit och plockat svamp med farmor, mamma och Pontus på eftermiddagen och det var mys bara att det ös regna i mellan åt fast sånt är visst livet när man bor i Sverige, men man vänjer sig väl. Jag har dock inte gjort det än men det gör man väl lagom tills man går i pension kanske? 

Nu ska jag gå och sätta mig framför tv'n och äta nått nyttigt typ chips lr så.. och förövrigt blev jag lite deprimerad jag kollade in en blogg om en tjej som hade massor av läsare men det enda hon skrev om var hur man gör för att gå ner i vikt och hur lite man ska äta lixom hur fan kan man uppmuntara människor att svälta sig själva? visst träna och äta nyttigt är väl bra men bara till en viss grad.. jag tror jag blev lite upprörd!        

Så därför avslutar vi det hela med en bild på min söta farmor som jag tycker!

PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback