Reafynd och H&M katalog!

Hejsan dagen har nog varit bra minsan på Östanå var det rullstolsrally idag!    tihi

När jag slutat kom Julia och vi gick på stan, åt glass på Gotteriet och fyndade på rean jag köpte en bas tröja en blå långärmad sak i fin färg och en gul blommig tröja!  Julia köpte en fin jeansjacka för 120 kr jag tror jag är ganska så avundsjuk har letat efter en jeansjacka överallt snyft.. 

Förövrigt har det kommit en väldigt trevlig katalog hem till oss vid namn H&M som jag ska glutta i nu! :)    
Sen blir det att kolla på någon norsk elr dansk serie som jag börjat kolla på som är bra.



PUSSAR 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback