Ödle skitar som springer runt på natten.

Egentligen vet jag inte vad jag hade förväntat mig men blev nog besviken. Livet är visst ingen saga utan en verklighet.



Kvällen spenderades hemma hos Julia och henne har jag saknat! Vi var ute och gick massa långt, satt och pratade på höbalar och matade grisarna med biffar! 

Paulina:Va är det där för djur??
Julia: eh vänta det är en jordbävning elr jag menar bäver, nä det är ju Måns (en katt) fast det kunde ju varit en sån där ödle skit som springer runt på natten. 

Det hon egentligen menade var nog grävling..

Nu är klockan allt för mycket så kanske borde krypa ner i min säng. Natti natti. <3


Kommentarer
Postat av: Julia

wii de va myspys :) du är bast :D

Vi ska nog också skaffa en Måns!

o nu har du ju fått en kommentar till :O

<33

2009-07-05 @ 11:48:34
URL: http://durus.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback