La cava.

Hejsan gårdagen spenderades först med mig själv men sen kom Julia på besök och hon är en trevlig figur den flickan som är bra på att få folk att skratta ialla fall mig. Kan bero på att jag har dålig humor men iallafall! Hon instalerade något program som man lär sig spanska av på min dator och sen satt vi där och lärde oss djur namn. la cava e typ ko lr fisk?

Vi blev även medlemmar på någon filmpanel så nu ska vi bli rika! Man tjänar hela en krona i minuten och frågorna tar fem minuter i månaden ni hör ju själv det blir ju mycket pengar om några år! 


Vi åt även nya marbaou chockladen med jordgubb och det var god tycker jag!  

Nu sitter jag här och dricker tee och borde vara sur på pappa han kom och tog mitt täcke i morse och sa att han skulle tvätta det och sen drog han bort mitt lakan också även att jag lipa och ville sova mer usch vilken pappa. Fast han är snäll innest inne ibland faktiskt.

Nu kan vi hoppas att Sabina vill följa med på en promenad om ett tag!  PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback