kan en hund bli vuxen över en natt?

Hejsan jag har inte dött bara inte haft nått vettigt att skriva så har nog råkat glömma bort att uppdatera mig!

Jag har gått upp klockan 6 varje morgon denna veckan så idag är jag trötter men tanterna är söta och personalen är snäll så jag trivs ialla fall som fisken i vattnet på Östanå! (:  Idag frågade en tant om jag skulle jobba hela dagen men det skulle jag ju inte för slutar klockan två så sa istället att jag kommer i morgon igen och då sa hon ja det måste du för du är väldigt omtyckt! tihi *LER* okej visst tanten var senil och vet nog inte ens vem jag är men iallafall! (;   haha

Imorgon åker jag till Stockholm med familjen och min söta pojk! (; jag är så hääääär taggad för att shoppa massor! :)  o nu har jag så där höga krav så man inte kan bli annat än besviken men ialla fall :P

Nyss gick grannen förbi med en stor hund och jag ungefär svimma för igår när jag såg hunden var hunden en liten
hundvalp och idag en jätte stor hund!

P: Mamma kom lite snabbt!
M: va är det?
P: Är det där hundvalpen?!
M: Jag den har nog växt till sig!
(sen funderar vi två smarta nötter en liten stund sen inser vi att det nog är en annan hund!)

Ja precis ni ser jag lever och är trött och svamlar massa strunt nu ska jag "packa" trycka ner nått fint i en väska! (;   

För övrigt tack söta Matilda för att du är snell! och min mun börjar må bättre minsan! (:     

PUSSIS OCH KRAMIS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback