Hej tyck synd om mig tack! :)

Jag måste klaga lite för vet inte riktigt vart jag ska ta vägen min mun har ont.
I morse välkomnade jag ytterligare två blåsor till familjen välkommna välkommna.
Kan inte ens tröst äta godis för det går inte äta livet är hårt ibland.

o för dom som inte hört om mina problem så har jag nu 6 st blåser i munnen och
tandköttet har lixom ruttnat som Matilda uttryckte det igår när vi satt på bussen.
En tant satt lite snett mitt emot oss satt och blängde´för att vi var väldigt högljudda
Men när Matilda sa att hon skulle ringa sin mamma och fråga vad jag skulle
göra åt mitt ruttna tandkött börja hon skratta. Hon insåg väl att vi inte var vanliga skrikiga
fjortisar utan fyra underbara tjejer som bara hade lite kul!  haha

Nu ska jag göra mej i ordning och äta några kilo alvedon för är sugen på tårta minsan!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Matilda : )

Men lilla du ,

Jag har en sak jag måste säga dig ;) ,

ditt tandkött har inte ruttnat xD , Utan du har borstat tänderna för hårt eller för bra man får välja själv för det är bra men det brukar bara hända vuxna xD !

Och så kan det även vara så att du har för hård tandborste Inte så bra du !

Så mammas tips , byt tandborste till en mjuk,

Sen om du vill ha mindre blåsor så ska man använda Zendium classic men det är ju inte alltid det hjälper kanske men den ska va bra för det säger tandläkarna som mamma pratat med :P .

Så nu kanske du ska överleva om du testar !

Sen säger hon även att du INTE ska sluta borsta tandköttet för det är bra :D .

HaHa , Där fick du kanske lite mobbad information men ändå det kan hjälpa ;)

Puss

2009-07-15 @ 11:15:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback