fästing jakt :(

Goddag så småning om kommer uppdatering om min helg.

 Ska bara hoppa in i duschen och dränka kräken (fästingarna) om det finns någon mer för dom ligger nog på toppen av jordens läskigaste djur tillsammans med ormar och kackelackor.   Det kröp nyss en stor skabbig fästing på mitt ben. Jag skrek att pappa skulle komma lr springa men istället kommer pontus och tror väl att huset håller på att rasa ner lr nått sånt men sen ställer han sig jätte långt bort och glor på mitt ben lixom jag menar hjälpsamt.  och mamma kom en kvart senare och fråga varför jag skrek skulle någon vilja döda mig skulle man lätt hinna göra det innan min familj hinner reagera!

Förövrigt så skulle Pontus elda upp den där jävla fästingen och nu luktar det bränt i hela huset. Frågan är varför jag skriver det här. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback