En bild säger mer än tusen ord.

Det blev nog handlande av min tanke ialla fall för följde med mamma och pappa och tränade! Nu har jag suttit och kollat igenom massa bilder så här kommer lite fina bilder jag fann! (;  Titta och njuuut!








o ja ni får vrida på huvudet för bilden ville inte stå upp!














Det här är min vän. Hon heter Julia och är singel. Hennes fritidsintresse är att jaga kor
satsa vettja (;   och bara så ni vet så är hon nästan lite sötare i verkligheten! :D ( michlöveyou! <3)

Det var allt från mig, hoppas ni tyckte bilderna var fina för tog dom finaste jag kunde hitta!  Nu ska jag glo på tv. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Juliia

oj de började med äkte-glädje-bild men slutade i katastrof :S va fan va de där för äckel bild va xD

Jag har me tränat och är sjukt död va !

Pusss<33

2009-07-30 @ 21:15:13
URL: http://durus.blogg.se/
Postat av: youknowmy name..

eyy vrf har du din meny längst ner och inte på sidan??

2009-07-30 @ 21:40:32
URL: http://alexbollman.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback