2/7- 2009

Hejsan har jobbat i dag i si så där 6 timmar med nån kille som hette Jonas elr torbjörn har inte riktigt koll vilket men han tyckte nog jag var lite udda och lite smått efterbliven fast jag förstår honom. Det hade jag oxå tyckt om jag skulle städa med någon som mig. När jag träffa honom det första jag sa var "va" två gånger för råka glömma bort och lyssna på vad han sa. Typiskt mig lixom.

Sen var jag nog lite små seg på att städa men tyckte det var tråkigt!   Visste inte heller hur man öppnade en diskmaskin fast det inte ens var svårt jag skämms nog lite över mig själv ibland. Förövrigt om ni vill veta en hemlighet så sa han äre hela tiden i ungefär varje mening så jag nästan var tvungen att börja skratta dålig humor jo tack jag vet, men är ju lättare att ha roligt i livet då!


Har förövrigt en söt pojk som jag träffade förut vi badade i Illern och det var faktiskt lite varmt och till och med skönt!   


Sov så gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback