10/7 - 09

Hej

Jag läste igenom mina gamla inlägg och upptäckte att jag stavar ju som en kråka konstigt att inte ens Julia klagat på det! Måste nog vara lite mer fokuserad när jag skriver i fortsättningen. Folk kan ju tro att jag kommer från yttrerymden annars.

Idag har jag och tre till från montico flyttstädat i Hullaryd. När vi skulle åka säger Sara den som är bäst kartläsare får gärna sitta fram. Jag säger snabbt jag kan sitta fram jag hade MVG i orientering. Det skulle jag inte sakt för fattade inte kartan och vi var tvungna att ringa och fråga om vägen två gånger.  haha  Städade i hela sex timmar och det var nog lite smått tråkigt. När jag var som mest uttråkad kom jag överens med mig själv om att jag aldrig ska flytta och ska jag flytta så ska jag riva huset så ingen behöver torka min lister! Smart va? :)      Fick även dammsuga med en super ergonomisk dammsugare vet nån va det är? Jo det är en dammsugare man har som ryggsäck funkar utmärkt så länge man står upp men när jag satte mig på huk och skulle dammsuga under en säng så ramla jag nästan baklänges som en sköldpadda!   

Nu ska jag hoppa in i duschen och damma av mig själv för man blir smutsig av att städa!  

:**


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback