dan före doppare dan

Här sitter jag och tycker livet är allmänt väldigt underbart! Har spenderat början av lovet med pulka åkning och skridsko åkning de flesta dagarna  har spenderats med mina två små sötnosar Agnes och Hugo, men även Julia och Albin har funnits med på ett par hörn.

Igår umgicks jag med Julia och hon är väldigt bra hon. Vi bakade julgodis med lime i och bytte julklappar. Tack så mycket (aa) Vi sprang även runt på stan och letade julgransfötter och klädde granen och katten.  

Jag har även världens finaste pojkvän som jag spenderat kvällen och morgon med vi har huggt, ja mena sågat julgran eller egentligen kollade jag mest på och fick snö i nacken och skorna, men det var trevligt.  Sen öppnade vi även paket och jag är nöjd frågan är om dem andra är det. hm..  

Nu ska jag straxt iväg till östanå och hälsa på all trevlig personal och gamla gubbar och tanter och jobba en stund! :)   

I köket lagar mamma och pappa julmat det är julafton imorgon helt sjukt, men mysigt.






magiskt.


Kommentarer
Postat av: Albin

Jag tycker du är allmänt underbar <3

2010-01-04 @ 13:12:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback