1/12 - 09

Det är första december idag. Det är helt sjukt och då menar jag sjukt. Hela den här terminen har gått jätte fort. Det är skönt, men kommer ju vara femtio år och ha fått barnbarn nästa gång jag vaknar. Okej lite överdrivet, men nästan? Idag fick man öppna den första luckan i adventskalendern eller vänsterkalendern som jag sa när jag var liten. En sån ska jag ha varje år i hela mitt liv helt klart!


Jag och Julia bakade scones förut och drack teé mysigt. Hon utnyttjade mig för att sedan gå till Ekliden och jobba. Jag följde med som mentalt stöd så hon inte skulle halka på vägen. Sen gick jag en lång promenix ute i kylan och det var skönt och behövligt.   Nu ska jag sluta skriva för har mycket viktigare saker att syssla med ska tydligen ha redovisning på torsdag kära nån.  I morgon ska jag bada med alla möjliga djur (ugglor och ankor)
Internskämt på BF usch vad elak jag är..


Trevligt kväll! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback