Veckan börjar lovande..

Usch villken dag!   Skulle sova länge i natt för att vara pigg och utvilad efter en helg med förlite sömn men så blev det inte med den saken. För var inget bra på att sova i natt. Stackars gamlingar.. Lyckades med det mesta idag och det är väl osportsligt att skylla på att jag var trött men iallafall!   Skulle mata en gubbe som inte kan prata och när jag skulle ställa tallriken på bordet så lyckades jag missa bordet och tallriken hamnade på gubbens fötter!  Han hoppade en halv meter upp i luften och skrek rakt ut. Jag ramlade halvt av stolen av skräck! Om någon anna lyckats med det hade jag skrattat, men nu var det allt annat än kul. Tappade även en burk med ägg i golvet.. med mera det räcker ni förstår att det inte var min dag?

Ikväll blir det träning och då kommer jag lyckats bryta benet lr nått men det kan bli spännande! 

I helgen var det Tranåsfestivalen med bra folk! :) Bilder kommer så småning om när Julia skänkt bilderna till mej.     och i Lördags fyllde sötnosen själv år! Ni vet han Albin, min bara min Albin. Han är kärlek!  

Förövrigt har min familj (- mej) köpt en båt. Dom är roliga dom. Jag och farmor kallar det impuls köp va dom kallar det vet jag inte.      

PUSS OCH KRAM





Kärlek är när man måste ha puss pauser när man är ute och går.



 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback