myys lördag!

Igår var det flickor i fokus på morgonen. Det är något som någon smart filur hittat på för att locka fler unga tjejer att börja spela innebandy då det inte finns så många som gör det. Alla är helt enkelt inte tillräckligt smarta för att inse hur kul innebandy egentligen är!

Efter flickor i fokus åkte jag, Albin, pappa, monica och Jenny ut till svalön där mamma var när vi kom fram började det ös regna Albin blev blöt som en katt medans jag var torr som en öken.   Vi hade det allmänt trevligt där ( satt och frös)  och besteg ett berg gjorde vi oxå. På eftermiddagen kom 21:an (pappa med båten) ut till ön med pizza. Jag insåg att pizza smakade mycket godare att äta ute av någon andledning.  Efter vi ätit började det dock ös regna så var att ta vårat pick och pack och be ge oss hemåt. När vi skulle lasta in sakerna i båten blev en stol självmordsbenägen och dök i sjön. Ingen tänkte hämta stolen utan lämna den där på botten åt sitt öde, men snäll och omtänksam som jag är hoppade jag i och räddade stolen. Att jag höll på att drunkna och frysa ihjäl på cupen var det värt?

På kvällen kom min kära vän på besök. Jag klädde mig för begravning sen åkte vi till Alexander. Där kollade vi på film åt godis, brinnande chips och vattnade hans matta med ramlösa.  Efter ett tag kom även Albin på besök och han och Julia var sämst på att spela något spel, men tycker om dom ändå!







Albins dator ville inte ha bilderna åt rätt håll så man får ta och vända på huvudet om man vill se!
På nedersta bilden ser man Julia som klättrar i hyllerna för att nå chips. Hon skulle klättra och ja ta kort, men misslyckades med kortet så Julia fick klättra en gång till för att posa lixom! (;    Sen när hon kämpat klart upptäckte vi att just dom chipsen stog på marknivå bakom oss!



pusss




Kommentarer
Postat av: mr number one and onley Alex

julia är inte smart. du är smartare paulina du borde tagit ner dem

2009-08-25 @ 17:46:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback