Lång uppdatering jag hoppas ni orkar läsa! ;)

hejsan! 

Kan börja med att säga att jag har haft en bra helg! (:  

I fredags åkte jag, Linus, Jerry och Albin ut till Albins farfar och fiskade kräftor och fisk. Jag var bäst på att fånga fisk och ja det där va jag tvungen att skriva för jag var faktiskt bäst. Fiske proffsen lr fiske nötterna Jerry och Linus fick ingen fisk medans jag fick tre och Albin två och eftersom vi var i lag så var vi ju lixom oslagbara! ;)   Höll på att glömma att berätta att min väska höll på att brinna upp på vägen till Trehörna den låg emot Linus avgasrör så mitt fina ullareds regnställ och väskan smälte. Någon som har lust att ta med mig till Ullared så jag kan köpa ett nytt?! 

Vi åt tårta och korv och sånt hos Albins söta farfar som är väldigt bra på att prata och berätta samma sak flera gånger man han är trevlig och snäll!  Vi sov i hans garage och på natten var det jätte kallt..

P: Albin jag fryser..
A: jaha..
sen vänder han sig om bort från mig och sover vidare!  Så där fick jag ligga och frysa ihjäl en hel natt tack vare min underbara pojk, fast så farligt kanske det inte va och han är faktiskt ganska söter!

På morgonen när alla vaknat och ätit gröt så gick vi och hämtade burarna och vi fick 206 st kräftor och det va ju bra!
Nu orkar jag inte skriva mer om kräft fiskandet så talar genom lite bilder, men trevligt och mys var det iallafall :)






Dom där två är inte tvillingar det är bara så ett fiskeproffs host nöt klär sig ;)






Först fastna dom i en stock på botten och när dom försökte komma loss fastna dom i en björk.


I lördags när vi kommit hem skulle jag och Albin åka och bada med Schulia men vi kom bara till Linderås för där fanns Filip, Linus, Jerry och Anders så vi spelade minigolf med dom och i min grupp var Julia, Albin, Filip och mich. Och jag kom tvåa och ja ni läste rätt jag kom TVÅA! tihi  På kvällen grillade vi och spelade skipbo. Sen körde min toffel (som Julia uttrycker det hela) medan jag mer kallar honom min underbara pojk hem mig till Tranås! :)   Sen spenderades hela Söndagen med pojken min och i går var det 21 månader så länge har världens bästa varit en del av mitt liv det känns faktiskt väldigt bra! :) 


Nu till det sista jag har att skriva jag bytte avdelning idag och det känndes inte så bra som på förra avdelningen saknar min favorit tant  men det bli säkert bra?        Förövrigt har jag varit ute och plockat svamp med farmor och mamma i eftermiddags och jag körde bilen och det gick bra förutom att jag körde rakt över en hög trotarkant! (Alla överlevde förutom mina öron då mamma härjade i en kvart)   När jag kom hem var klockan för mycket för att jag skulle hinna till träningen så sätter mig med lite dåligt samvete och läser expressen och vad står det inte i mitt horoskop jo att jag ska träna mer.. Så var ju helt enkelt tvungen att ge mig ut och springa..  

men nu är sagan slut så nu får alla barn krypa ner i sina sängar och drömma så sött! puss på näsan! :) 


Kommentarer
Postat av: Alexander

neej för mig kommer den längst ner.. i de råsa fältet

2009-08-03 @ 20:47:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback