fest hos Glaader!

Hejsan!

Igår var det fest hos Matilda Glaad och det var trevligt måste jag säga! Jag hade kul ialla fall! (;

Men när jag vaknade i morse vid sju i morse med magsmärtor och skulle kunna göra vad som helst för att få byta kön för ett par dagar. Insåg jag att jag nog skämde ut mig igår. För lixom jag sjunga, det finns inte på kartan! Fick väl kortslutning i hjärnan elr nått men jag lovar det ska aldrig mer upprepas!  Min nya klänning gick även sönder! Lr axelbandet släppte så det var faktiskt inte mitt fel! men nu kom pappa hem precis han har varit på stan och då gick han in och bytte min klänning så fick en ny! :)   




jag och Matilda skulle gå ut och gå..


Söta fötter vare här dom tillhör mig! ;)


Idag är det innebandy inskrivning, men har bestämt mig för att sluta. Känner att det inte är lika kul längre som det var innan och nu måste man känna press och prestera bra på varenda träning och ändå få sitta på bänken sen när matcherna börjar. Det känns inget kul. Visst innebandy är kul och jag älskar den sporten, men iallafall nu får det bli nått annat för hålla igång ska jag minsan försöka göra iallafall!


PUSS OCH KRAM




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback