Hallonsaft och plommon jucie.

Hej i morse fick jag panik på mitt kära jobb. En gubbe som ser ut som Harry Potter satt och tjata om att jag skulle kasta ut hans brödkanter genom fönstret mitt i allt var nästan nära att jag hoppade efter!  men livet kan inte alltid vara på topp för då glömmer man ju bort att komma ihåg att livet faktiskt är bra!       
  

Jag beställde nyss sköldpadde vitaminer för 348 kr, mina barn runierar mej! :o Och inte nog med det så lägger jag ner hela min själ på att torka maskrosblad. På dagarna steks dom ute i solen och på nätterna till mammas glädje i vardagsrummet. ;)     

Om ni vill veta vad jag gör för tillfället så sitter jag här i min ensamhet och filosofierar och väntar på att Albinälskhjärtegull ska komma på besök. Vi ska tydligen ut och springa, men ska nog försöka lura i honom att jag har svininfluensan lr nått annat som låter trovärdigt. När jag tänker efter har jag nog lite ont i halsen ;)     tss   :P  Har ni tänkt på en sak som jag kom på precis. Det är tisdag och jag städar inte! Åh ni fattar inte vad underbart det är och nu har jag även klarat av veckans värsta dag. Så nu ska jag lee resten av veckan!  PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback