negativiti..

Jag kände att jag behövde skriva få ut den där klumpen ur magen som kom nyss. Jag tänkte förut det är väl inte så farligt nu börjar skolan det är ju trevligt att träffa kompisar och göra nått vettigt. Hade dock glömt det där med ångest, dåligtsamvete och magont. På ett dygn finns 24 timmar hur ska allt hinnas med? Albin som man nästan bara får träffa på helgerna, vänner, plugga och få bra betyg och allt annat det går aldrig ihop sig. Alltid är det något  som man måste hoppa över och då kommer det dåliga samvetet krypandes och känslan av att inte räcka till, att inte duga.  Även om Julia och Albin brukar kalla mig egoist så tänker jag nästan jämt på andra i första hand. Det viktigaste är att alla andra blir nöjda och är dom inte nöjda kan inte jag vara nöjd det går helt enkelt inte.   

Jävla negativt sat, jo tack  nu ska jag hoppa i säng i morgon ska jag upp tidigt!


Sov gott <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback