kor, äppelpaj och tåg

Det där med blogg design är inte min grej har inget tålamod så har suttit och skällt på datorn stackarn!

Albin älsk sov hos mig i natt och det är alltid mysigt, men i morse när han skulle till skolan råkade han missa tåget. Ups.. Första dagen och allt men som tur är, är han inte en ny blyg etta utan en dryg snygg tvåa så han överlevde nog! Hoppas jag! När han åkt yra jag runt och lämnade tillbaka kläder på Östanå och hälsa lite på gamlingarna sen vet jag inte riktigt vad dagen har tagit vägen.  Vet i alla fall att jag och Pontus har bakat äppelpaj med sura äpplen. Den blev god minsan och nu ska jag ta tag i mitt liv och fördriva tiden på något vettigt sett. I kväll blir det träning det behövs.


Kom även på en viktig sak vet ni vad jag gjorde igår?  Jo jag hälsade på Albins kossor och dom är stora och lite läskiga :$ Kalvarna däremot är väldigt söta och fick se en ny född sådan som fortfarande var slämmig och väldigt söt, men när vi skulle klappa den blev ko mamman arg.  Fast det va ju inte det här jag skulle skriva utan att jag fick tre kossor att gå in alldeles, alldeles själv! och det räcker inte med att säga gå in nu lille kossan lite snällt för det testade jag och då stog den bara där och glodde. Så försökte putta på koen, men hon stog fortfarande bara och kolla på mig som om jag vore dum i huvudet..  Hade en ko kunnat skratta hade den nog gjort det åt stackars livrädda mej. Men som tur är kan dom inte skratta och tillslut gick faktiskt korna in!   Tihi

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja verkligen HAha

2009-08-17 @ 19:34:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback