jag börjar bli rädd!

Min familj jag hör redan nu hur det här kommer sluta!

Innan pappa skulle köpa båten hade någon sakt till honom kolla så motorn kyler ordentligt pappa:
"jaha hur ser man det då?"  det sprutar ut vatten oftast på sidan.

När pappa kollade på båten:
Pappa( tittar): Kyler den inte?
Gubben: Det är klart som fan att den kyler!
och pekar där bak på motorn..   
Pappa: jaha trodde det satt på sidan på den här modellen! 

Sen sa gubben nu kan du få provköra.. Men håll åt styrbord för det är väldigt stenigt här!
pappa som inte vet vad styrbord är säger nä kör du jag tror jag sitter här och lyssnar på motorn lite.

haha, har jag dålig humor lr låter det här som början till en ny komedi? :s






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback