Hund elr toffel?

Jag funderade lite på det där med att jag skulle ha en hund och kom fram till att det kankse blir så..
För jag har alltid sakt att jag vill ha en kinesisk nakenhund inte för att jag är allergisk utan för att dom är
coola och söta! ;) (jag är seriös den som säger att dom är fula blir jag ledsen på!) men Albin säger att om jag köper en sån lär jag aldrig mer få en pojkvän. Så får nog fortsätta fundera vad är viktigast i livet en toffel elr en hund?
 



På tal om annat så har Julia har varit på besök en sväng hon är trevlig min vän!  Vi gjorde nog inte så mycket vettigt men det behöver man inte alltid hoppas jag. För annars är jag ganska misslyckad!  Snart kommer Albinälsk på besök vi ska kolla på Wallander Kuriren och äta godis som jag glömde köpa så det blev visst inget godis.
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback