happy face

Hejsan! Hur är läget?  

Mitt läge är bra för den som undrar! Jag har köpt en jätte fin klänning som jag råkde bli lite små kär i! Jag har köpt en rosa almenacka och två kollegeblock! O vet ni va jag har köpt mer en ny mobil! Den rosa underbara saken ligger bredvid mig och ser allmänt sööt ut! (:      O ja ja fick min lön idag!  Fast nu är det färdig slösat hoppas jag för ska spara pengar tills min pension.. Förövrigt så sov Albin hos mig i natt  och det är alltid mysigt att känna värmen från hans kropp och höra hans andetag. Han är bra! Imorgon blir det sista bullen för mig och Matilda för sen blir dom dyra igen :(  Fast i morgon är det fredag och fredag är efterlängtat. Fast tiden har gått så fort så jag har glömt bort att längta.  

Nu ska jag skriva samhäll fast funderar på att gå ut och skälla ut mina små grannar som cyklar utan hjälm först elr ringa polisen.  


PUSSS









Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback