Fredag, fredag, fredag! :)

Godkväll!

Idag var det min sista dag på östanå för denna sommar ialla fall och det känns skönt! Nu blir det lite sov morgonar fram till torsdag då skolan börjar igen.
Efter jobbet träffade jag min sötnos en stund och han är underbar åh jag älskar den pojken!

Han skjutsade mig till Kvararp där Elvira bor där var det grill och mys med bra folk sånt gillar jag! (:    

















Elin var oxå med men henne är inte lätt att få på bild ska jag tala om för er!

Nu ska jag nog hoppa ner i min säng och sova för det låter skönt och drömma om godis för det är jag extremt jätte sugen på typ nappar elr såna där snökulor elr kanske filidutter kära nån bäst jag somnar snabbt innan jag gör nått olämpligt typ rånar coop! :o  

Tack flickor och Alexander! :)


PUSS OCH KRAM OCH SOV SÅ GOTT

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback