Det är insidan som räknas.

Nu börjar jag få tråkigt i min ensamhet!   Har solat, städat (ytterst lite), bytt kort i  en ram, flötat och kollat på greys med broder och tror inte det finns ett enda program som jag inte suttit och lipat till, men så bra det är!  

Satt nyss och kollade på en innebandyklubbor för hatar den där gröna saken som ska föreställa min klubba, men skulle någon veta hur jag tänker skulle dom nog tror att jag är sinnes sjuk.. (så det är en hemlichhet) Kollade på massa klubbor, men jag är ju inte så där värst intresserad av flex och sånt där trams!  Det viktigaste är hur den ser ut lr?  nä okej kanske inte men min favorit som jag utsåg verkade bra på alla sett och vis och vet ni varför? jo så klart den är rosa!  ;) Jo jag vet att det är insidan som räknas men i det här fallet är jag tveksam?  

<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback