Äppelkräm

Jag kommer inte på något att skriva. Sitter mest och tänker och det har jag gjort hela eftermiddagen. Okej har tränat oxå och det gick åt skogen. Jag var lixom inte där, jag hade ont i mina baksida lår och allt gick rent sakt åt h*lvete.. Elr det kanske det inte gjorde, men det kändes så!

Det enda positiva är att min älskade mamma hade gjort äppelkräm som stog och väntade på mig när jag kom hem. Det var bland det godaste jag visste när jag var mindre, fast är nog fortfarande vid närmare eftertanke!

Idag hade vi våran första mattelektion och det är det enda ämne som jag kan säga är kul. Okej visst kalla mig idiot elr nörd, men den åsikten står jag faktiskt fast vid! ;)

Duschen väntar! :)  

<3


Som jag hade dig förut.





 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback