31/8

Mina söndagar har alltid vara dagar med ångest inför måndagen och kommande veckan, men ångesten är som bortblåst. I söndags vaknade jag med Albin bredvid mig och vi åkte till gripenberg och åt. Vi var ute och gick, möös och åt chips det va väl typ va vid gjorde. Sen åkte jag till Julia och tog reda på lite fakta om deras trilling kalvar som jag ska skriva en artikel om, lekte med katten, åt plommon och hade det allmänt trevligt!

På kvällen kollade jag och sötnosen min på film, men eftersom han valt film så var den inte alls bra så vi sov istället! 


Idag måndag och vaknade med älsk bredvid mig och det är alltid underbart! Skolan sen bara flög förbi och det är väldigt skönt att det finns sånna dagar!  Nu sitter jag här och borde plugga. Ikväll blir det medelgympa i ängaryd! 


PUSSS







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback