18/8-09

Tjolahopp! :) Har precis varit ute och plockat maskrosblad i mörkret och eftersom det var lite små mörkt såg jag inte riktigt vad jag gjorde så råkade ta i en sån där slämmig äcklig snigel. Har tvättat händerna flera gånger men känns fortfarande som det där slämmet sitter kvar på fingrarna usch och fy! Föresten är det väldigt deprimerande det är jätte mörkt ute och tänk i vinter när det blir kolsvart redan runt fyra.. Fast ska man var positiv är det ganska mysigt att tända massa ljus och gå runt i tjocka stickade mysiga tröjor och allt sånt där som hör hösten till.

I dag har jag umgåts med Glaada Matilda som hon heter. Vi har gått på stan och då menar jag verkligen gått på stan för vi gick väl ett par varv utan att få något vettigt gjort. Vi åkte till stan för att jag skulle köpa vitaminer men kom visst hem utan vitaminer, fast ett kolegeblock rikare vart jag.  Vi åt även på goteriet för att tröst äta att sommarlovet nästan är slut.

Vi köpte även hem massa frukt för att göra varm fruktsallad med vit choklad och det var tur för när vi kom hem råkade vi checka schemat och där var det en klar försämring!  På torsdagar går vi i skolan till klockan kvart över fyra. Lixom hjälp vi kommer svälta ihjäl och svälter vi inte ihjäl så svimmar vi av utmatning hur tänker schema läggaren?! Okej visst jag vet att man måste kämpa massor för att kunna lägga alla scheman så dom går ihop men ialla fall! Dom kunde väl ialla fall skonat oss BF:are..  Tur var ialla fall att vi hade varma frukten så vi kunde tröst äta. Julia kom även på besök en sväng och vi hade det allmänt trevligt!    

PUSSiS




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback