12/8 - 09

åh H&M paketet har kommit lite som julafton lixom! (:   Fast ja hade inte beställt så mycket och allt kom inte. Men en mysig polotröja med stor hals är nu min och kommer bli min käraste vän i vinter! Två par stumpbyxor, ett halsband och en brun kofta  kom oxå hem för att flytta in i min gaderob.
 
I går kväll kollade jag och Albin på wallander som jag skrev i går, men tyckte inte den var så bra. Wallander filmer ska vara super bra så blev nästan lite besviken!   Fast visst den var inte dålig bara äcklig på ett typ jobbigt sett om någon förstår?   och så förstog jag inte va dom fick början i från..   äsch hoppas nästa film, tjuven är bättre!  

Ute ösregnar det för den som inte märkt det och inne hos mig sitter jag i myskläder så det gör kanske inte så mycket men skulle inte skada med solsken! 

<3







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback